YES MATE!

Jag tycker att min fina beskrivning där blev vacker! Hade faktiskt planerat att skriva något coolt, men orkade helt enkelt inte.

Pink Horses är rejv. Det är dåligt att Nils-människan och Lisa-människan (?) flyttade. Sen är den dåligt att Katten och kompet också slutat spela. VAD ÄR DETTA?
Idag på skolan började jag och Agnes dansa indie-dansen (om den heter så), vi fick konstiga blickar av John. Men det var ändå vackert.

Nu ska jag och Agnes ut på nya äventyr!

Jag hade en vacker vägg en gång i tiden, men jag är cool och tog ner den (bilden är från 2008). Det är Nico på bilden för dom coolingar som inte redan vet om det!




0 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-05-11 | Klockan: 18:30:43 | Kategori: 2010


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
........................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: