When you're lying in your bed, your eulogy's been read you know that it's fitting.

Nu blev jag glad igen. Tror jag är bipolär på riktigt..



Iallafall Silversteins ny CD/DVD Decade kommer att finnas i butik 8 juni.
Pepp och pop.

Nu ska jag nörda musik och bädda min säng. Funderar också på att äta. Och så har jag insett att min SO är borta, vilket är inte bra. Borde kolla i bänken när jag far till skolan igen. Jag hatar att jag var tvungen att att städa min bänk, hittar fan aldrig något sen.

Nu ska jag äta som sagt, nörda musik och bädda min säng. Catti = hemmafru. Ehumehum, inge pepp. Gillar att vara lodig och inte städa, laga mat, osv. Bara chilla. Men sånt är livet, allt är inte chill. Har desutom kommit på vad jag vill jobba med, fast det kommer jag ångra mig om något vecka igen. Attans.

Ajajajajaja. Allt för mig.



0 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-05-14 | Klockan: 12:07:25 | Kategori: Musik


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
........................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: