Omfg, why don't you just fuck yourself you fucking whore?

Jag undrar vars alla loosers kommer ifrån?
Dom som tror dom har en egen stil, och skiter i andras liv.
Jag är så fucking less på folk som tror dom är felfria,
dom som tror dom tillhör någon högre ras.
Jag vaknar och somnar om, för att slippa se alla problem.
Jag är inte emo om du trodde det.
Jag är bara så jävla less dig som man kan bli.
Du tror du är så speciell.
Men du är bara ett jävla svin.

. . . . . . . . . . . .

Detta skulle inte bli någon dikt,
för dom som trodde det.
Jag skiter i om du blir sur på mig, det är ditt problem.
Kalla mig vad du vill, säg vad du vill.
Jag orkar inte med dig nå mer.
Hejdå.



0 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-05-15 | Klockan: 22:13:11 | Kategori: Alla känslor slog och sprängde


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
........................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: