Skulle stå något coolt, men gav upp.

wow, det finns många människor som läser min blogg-grej-sak.

- Jag gillar att skriva saker om mig i tredjeperson. tex. "Catti gillar att se på Tv", "Catti älskar musik", "Catti är dum i huvudet" osv. Ni fattar grejen? Varför vet jag inte. Det kan bero på att jag helt enkelt är sjuk i huvudet.

- Jag har också upptäckt att jag gillar att säga "ärthjärna" till folk. Och folk som tar det negativt får ta det negativt. Om någon skulle kalla mig "ärthjärna" skulle jag bli glad. Menar, ärtor är ju goda.

Nu blev detta riktigt klurigt, tror jag är bipolär på riktigt. Ena sekunden kan jag vara den lyckligaste på jorden, sen förbannad, lycklig, irriterad och sedan emo. Det börjar bli jobbigt med alla humorsväningar. Det sjuka är att det har börjat på den senaste tiden?

Jag funderar också seriöst på att bli hippie. Det känns rätt chill, slippa duscha och bara leva livet. (Nu tänker alla usch) Varför vet jag inte? Folk behöver ju inte komma och sniffa på mig ifall jag duschat. (Nu tänker alla usch). Menmen. Ska dra till sängen och dega sönder igen! Tur att jag inte jäser och blit stor iallafall.





0 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-05-17 | Klockan: 20:26:55 | Kategori: 2010


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
........................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: