Girl you got style. That's what I love about you.

Jag sitter nu här och har djupa funderingar. När mitt fönster är täckt så att inget solljus kommer in i mitt rum känner jag mig mindre lycklig! Men när solen skiner in i mitt rum känner jag mig mycket lyckligare än vad jag redan är! Varför? Okej, det kan jag redan svara på. Men orka med fysik och sånt nu! :D

Jag är iallafall super-dupa-mega-glad! Och då blir man ju lycklig eftersom man är det, och sen ännu mer lycklig! Allt sitter ihop. Menar, vem orkar gå runt att vara emo hela tiden? Okej, känner att en människa kommer tänka, du är ju fan emo, och sedan få psyk på mig. Fast jag bryr mig inte! Igår hade jag skrivit en lista vad jag störde mig på just då. Men efter att jag hade gjort halva listan så kände jag "orka, det känns jobbigt" så orkade jag inte göra klart den. Snacka om liten stubin jag har :( ganska tråkigt, fast chill.

Idag sa Agnes något smart det var typ:
"Jag tänkte; 'Vem rörde på min arm' så var det mattan"
Jag som vanligt, med min super-dupa-mega-dåliga-humor skrattade ihjäl mig och återupsstod.  (Som sagt, är messias)

Men hipsvips, nu ska jag lyssna på happy musik och chilla.
Kan ju alltid fota mina heta BMTH saker, fast det orkar jag inte!


 




0 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-05-04 | Klockan: 17:32:26 | Kategori: 2010


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
........................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: