My words fade in the rain of bad excuses.


Bild: Tom Sykes

Dom senaste dagarna med mina män har haft mycket skratt, lite gråt och även rädsla. Om man sammanfattar det hela har det varit fantastiskt! Vet inte riktgit vilket ögonblick som var roligaste. När vi spelade kort, letade efter påskägg eller sköt pilbåge?

Iallafall, idag ska vi väl tjocka oss (igen) och äta pizza i Nybyn?
Jag får tillbaka den där känslan jag hade i början av 2008 när vi åt och repade 24/7, om att jag kommer rulla innan jag flyttar här ifrån. Det känns inte så pepp om ni frågar mig.

Det är endast 20 dagar kvar tills vi (vi = mina män) drar till Sthlm.
Det känns fantastiskt. Och jag tänker inte skriva som NÄSTAN alla andra "Åh, nu slipper jag denna skit kommun och blablabla" jag gillar faktiskt överkalix. Fast det kanske inte är världens roligaste ställe att bo på. Nu ska jag duscha och sedan ringa till typ Agens och fråga var dom håller hus.

Spelast just nu: Herbrightskies - Roses



0 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-04-02 | Klockan: 13:59:08 | Kategori: 2010


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
........................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: