Like a party bag of lies, booze and then deceit.

Jag är grymt lycklig just nu!
Agnes, Pau, Vicky och jag satt och pratade om Sthlm, vad vi kan hitta på osv. Då kom vi på att vi kunde dra till grönalund. Vi (eller jag om man ska vara petig) tog Vickys data och googlade efter öppettider. Och tur som vi har öppnar dom den 24 april, och då befinner vi oss i Sthlm. Så nu blir det massa karuseller för våran del också, om vi inte blir mer fattiga än vad vi redan är.

Jag och Vicky har också planerat våra framtidsplaner!
Vi ska bli galna frisörer.
Efter att ha börjar klippa PiggyPayPuffs parr kom jag och Vicky på att detta är något vi brinner för! Något vi verkligen borde satsa på, så.. Vicky ska hoppa av skategymnasie och börja frisör iställe, och jag dissar allt mitt slit till att komma in till ett gymnasieprogram med 275 poäng och börjar frisör istället! Jag tycker det är det bästa beslutet jag och Vicky någonsin har tagis tillsammas! Var inte seriös.

Det kändes bra att ha ett till stycke också. Jag riktigt känner i min kropp att jag har peppen för ett till! Jag kan skriva om att jag drar till Luleå imorgon med min vän Isabelle, vi ska tydligen på balklännings jakt! Och så ska jag hitta en het ny bur till min flickvän (doris). Jag vill inte lämna henne kvar i Överkalix medans jag drar till dö-vik och tittar på gymnasieskolan.

Spelas just nu: The Wombats - Moving To New york

Bild: Alex Evans

Elin | Datum: 2010-04-10 Tid: 15:58:18

Ni får ha det askul i stockholm!

vicky | Datum: 2010-04-17 Tid: 12:33:49

hahahha låter rätt så illa att du skulle köpa en bur till din flickvän...



2 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-04-05 | Klockan: 19:06:27 | Kategori: 2010


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
........................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: