Det finns innebörd och den är öerhörd men den drabbar oss mest med sin försening.

Det slog mig nyss när jag läste en blogg att jag också har en. Känner att detta är jobbigt, man jag gör allt för Vickys skull? (Och nu när jag tänker på Vicky kom jag på brevet.) Iallafall, Bob hund spelas just nu. Och det gillas skarp (Y), jag hade faktiskt glömt att dom existera. Och sådant är inte bra.

Menmen, det var något jag egentligen skulle srkiva. Vad det nu var. Känner att jag har världens bästa minne. Kan säga att jag gjort Matte NP idag (var i sthlm i torsdag) och det gick då inte bra! Vill inte se det. Uschusch. Fast får hoppas på det bästa.
Imorgon bär jag och agnes av till luleå och spelar på lillan (+ piggy men hon är där redan) med TTS. Ganska pepp fast Agnes är sjuk och jag kommer glömma att oh when? (hehe) har bytt tornart. Men får hoppas på det bästa (Y) Yeey.

Spelas just nu: Bob Hund - Tinnitus i hjärtat





0 Kommentarer | Startsidan
Publicerat det: 2010-04-27 | Klockan: 20:35:56 | Kategori: 2010


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!

Namn:
........................... Bloggadress:

E-postadress: (publiceras ej)
Kom ihåg mig?

Kommentar: